مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.
مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.

موارد تشخیص اضطراب

۱-انکه شب را می خوابم اغلب احساس خستگی میکنم
۲-گاهی اوقات قلبم بی اختیار تپش پیدا میکند
۳-بدون دلیل کمر درد پیدا میکنم
۴-اغلب شبها بی خواب میشوم
۵-به خاطر سوئ هاضمه اسهال یا سر درد اغلب نمی توانم کارهایم را انطور که مایلم انجام دهم
۶-گاهی اوقات به خاطر روابطم با دیگران احساس عصبیت میکنم
۷-اغلب بیش از همکارانمکار میکنم و بعضی از کارهایمرا در منزل انجام میدهم
۸-دست کم یک عادت بد دارم که نتوانشتم انرا رفع کنم
۹-معتقدم که در حد و اندازه دیگران نیستم
رابرت هندلی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد